JobisJob search

find usa jobs online find international jobs online

Hair on deck

on March 18, 2014

SINDY NIKLASSON ☮

Jag och Michael har fått goda nyheter, vi ska få var med som modeller för Joe-YvesFrisörbåten i år! Kolla in hemsidan och årets program HÄR 🙂

Visningen kommer att vara ombord på en kryssningsfärja mellan 6-7 April, så vi ska alltså bli stylade av Joe-Yves och sen gå visningen för L’oréal.

Är taggad som fan på det här eftersom det är så mycket roligare att göra visningar än plåtningar, sen så har jag aldrig åkt på en riktig kryssning…
Har åkt till Gotland och Åland när jag var liten, men det räknas inte tycker jag haha!

Är det någon av mina läsare som ska åka med i år? Skulle vara kul att träffa er där, kommer ha tid till att göra vad jag vill efter visningen, så kommer nog festa loss rejält för en gångs skull 😉

Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig än, men…

View original post 53 more words

Leave a Reply

